Způsob řešení reklamace
Něco vám v balíčku chybí? Nebo jsme zaslali vadný výrobek?
Prosíme o ohlášení reklamace prostřednictvím emailu na adresu: info@artyp.cz.
Jak jen to bude možné, tak se vám ozveme zpět a domluvíme se na způsobu řešení reklamace.
Odstoupení od smlouvy
Do 14 dnů po obdržení zboží máte právo vrátit zpět výrobky (které pro vás nebyly vytvořeny na míru). Všechny informace jsou popsané v obchodních podmínkách.
Adresa pro zpětné zaslání*:
Kateřina Koukalová
Křídlovická 61a,
603 00 Brno
*Je možné zaslat nám zboží zpět přes Zásilkovnu. Napište nám, domluvíme se.
Formulář pro uplatnění reklamace - ke stažení
V případě, že budete výrobky zasílat zpět.
Reklamační řád
Záruka kvality
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době kdy kupující věc přezval:
- Má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, pak takové, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícího.
- U výrobků, které jsou pro kupujícího upraveny na míru kupující důkladně zkontroluje texty, podobu ilustrací a grafických prvků na základě návrhů od prodávajícího zaslaných emailem a písemně nebo telefonicky je odsouhlasí.
- Se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke které se věc tohoto druhu obvykle používá;
- Věc odpovídá množstvím, míře nebo hmotnosti
- Kupující je povinen při převzetí od přepravce (nebo osobním převzetím) zkontrolovat stav přebíraného zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Způsob uplatnění reklamace
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.
Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v sídle prodávajícího. Ohlásit ji lze také prostřednictvím emailu: info@artyp.cz
Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu, popř. jiným věrohodným způsobem.
Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, o které při koupi věděl.
Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace
Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Záruční lhůta pro spotřebitele činí pro nové zboží 24 měsíců.
Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada.
Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 7 pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a doba jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit (elektronicky na email). Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo včas uskutečnit.
V případě vyřešení reklamace výměnou zboží neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, ale pokračuje běh lhůty reklamovaného zboží
Výjimky z odpovědnosti za vady
Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:
- Je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny;
- Vady v textu, ilustraci nebo grafkém prvku, které byly v návrzích viditelné. A tyto návrhy byly kupujícím před vytištěním schváleny.
- Je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží;
- Vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplívá-li to z povahy věci;
- Používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem určeno;
- Poškození v důsledku vyšší moci;
V Brně dne 19. 10. 2021
Způsob řešení reklamace
Něco vám v balíčku chybí? Nebo jsme zaslali vadný výrobek?
Prosíme o ohlášení reklamace prostřednictvím emailu na adresu: info@artyp.cz.
Jak jen to bude možné, tak se vám ozveme zpět a domluvíme se na způsobu řešení reklamace.
Odstoupení od smlouvy
Do 14 dnů po obdržení zboží máte právo vrátit zpět výrobky (které pro vás nebyly vytvořeny na míru). Všechny informace jsou popsané v obchodních podmínkách.
Adresa pro zpětné zaslání*:
Kateřina Koukalová
Křídlovická 61a,
603 00 Brno
*Je možné zaslat nám zboží zpět přes Zásilkovnu. Napište nám, domluvíme se.
Formulář pro uplatnění reklamace - ke stažení
V případě, že budete výrobky zasílat zpět.
Reklamační řád
Záruka kvality
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době kdy kupující věc přezval:
Způsob uplatnění reklamace
Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.
Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v sídle prodávajícího. Ohlásit ji lze také prostřednictvím emailu: info@artyp.cz
Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu, popř. jiným věrohodným způsobem.
Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, o které při koupi věděl.
Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace
Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Záruční lhůta pro spotřebitele činí pro nové zboží 24 měsíců.
Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada.
Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 7 pracovních dnů. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a doba jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit (elektronicky na email). Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo včas uskutečnit.
V případě vyřešení reklamace výměnou zboží neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, ale pokračuje běh lhůty reklamovaného zboží
Výjimky z odpovědnosti za vady
Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:
V Brně dne 19. 10. 2021